MacBook Pro A2159 13-inch - Usb-C Poort reparatie

Kosten Op aanvraag

Reparatieduur Op aanvraag


  • Hoge slagingskans bij reparatie
  • Diagnosekosten vervallen bij reparatie
  • Reparatie binnen 1 tot 5 werkdagen

MacBook Pro A2159 13-inch (2019-2020)

Wat te doen als er geen leven meer in jouw MacBook Pro Touch Bar 13- inch zit? Grote kans dat jouw Apple laptop een defect component op het moederbord heeft wat communiceert met de USB-C poorten. Een moederbord reparatie is hiervoor in de meeste gevallen de oplossing, hierdoor wordt vervanging van dit cruciale onderdeel overbodig gemaakt. Wij hebben de meest voorkomende Usb-C gerelateerde problemen van een MacBook Pro 13 -Inch Model A2159 hieronder voor je neergezet:

Bijkomende reparaties (optioneel)

  • Diagnosekosten: v.a. €0,- en anders €59,-

Usb-C Poort problemen herkennen.

  1. Mijn MacBook Pro laadt niet op.
  2. Mijn MacBook Pro doet helemaal niks meer / gaat niet meer aan.
  3. Mijn MacBook Pro heeft waterschade.
  4. Mijn Usb-C poort werkt niet van mijn MacBook Pro.

Veelgestelde vragen

Moet ik een afspraak maken als ik langs wil komen?

Ja wij werken namelijk vanuit huis op afspraak. Hierdoor zijn reparaties beter in te plannen en ben je korter je geliefde Oog Appel kwijt!

Hoelang ben ik mijn MacBook kwijt voor reparatie?

Gezien wij op afspraak / opgestuurde reparatie werken gaat dit gelukkig vrij snel. Wij weten namelijk als geen ander dat jij niet lang zonder jouw Oog Appel kan! De reparatie tijd is bij een MacBook gemiddeld tussen de 1 á 5 werkdagen. Dit is zonder de eventuele verzendtijd en gerekend vanaf het moment dat het onderdeel op voorraad is. Zo niet dan hebben wij deze de volgende werkdag al vaak voor je binnen en kun je je MacBook op afgesproken tijdstip/dag langsbrengen. Mocht het probleem Complex zijn zoals een moederbord reparatie dan ligt de reparatie tijd gemiddeld tussen de 1 á 10 werkdagen.

Moet ik een Back-Up maken van mijn MacBook?

Ja dit raden wij ten zeerste aan voor reparatie en versturen. Indien het alleen om een scherm of accu vervanging gaat etc. dan blijft je data gewoon aanwezig. Dit geldt ook voor de meeste moederbord reparaties. Echter in sommige gevallen dient je MacBook compleet gewist te worden en te worden voorzien van nieuwe Software. Hierbij word het complete apparaat gewist. Uiteraard doen wij dit in overleg.

Waarom moet ik mijn wachtwoord / toegangscode doorgeven?

Deze hebben wij nodig om jouw Oog Appel tijdens en na reparatie volledig op functionaliteit te kunnen testen. Dit is namelijk erg belangrijk om te zien of de problemen zijn verholpen na reparatie. Wij zullen ten alle tijden discreet omgaan met de informatie die op je Apple apparaat aanwezig is en gebruiken je wachtwoord / toegangscode enkel voor test doeleinden en zullen dit nooit delen met derden.

Reparatieformulier

Vul je gegevens zorgvuldig in. Zo kunnen wij zo snel mogelijk voor je aan de slag.

1/3 Jouw gegevens

2/3 Reparatiegegevens

3/3 Beschrijf het defect

Ook geef ik hiermee aan dat ik het reparatieformulier naar volledigheid heb ingevuld en dat ik de algemene voorwaarden heb gelezen.
We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring »
Een ogenblik geduld…

Contact Hulp nodig?

Te bereiken op:
Maandag  10:00 - 18:00
Dinsdag  10:00 - 18:00
Woensdag  10:00 - 18:00
Donderdag  10:00 - 18:00
Vrijdag  10:00 - 18:00
Het Appellab