MacBook Pro A2159 13-inch - Accu / Batterij vervangen

Kosten €219,-

Reparatieduur 1 tot 5 werkdagen


  • Hoge slagingskans bij reparatie
  • Diagnosekosten vervallen bij reparatie
  • Reparatie binnen 1 tot 5 werkdagen

MacBook Pro A2159 13-inch (2019-2020)

MacBook Pro A2159 (13-inch) batterij vervanging: Snel en betrouwbaar!

Merk je dat de batterij van je MacBook Pro A2159 (13-inch) steeds sneller leegloopt, niet meer goed oplaadt, of dat je MacBook uitvalt zodra je de oplader loskoppelt? Onze batterij vervanging service is de ideale oplossing. Wij bieden hoogwaardige onderdelen en deskundige reparaties voor een optimale levensduur van je MacBook. Neem snel contact op en laat je batterij vakkundig vervangen.

Symptomen batterij problemen voor de MacBook Pro A2159 (13-inch):

  1. MacBook valt uit zonder oplader: Blijft je MacBook niet werken zonder aangesloten oplader? Dit duidt op een versleten batterij. Wij lossen het probleem snel op.
  2. Systeeminstellingen > Batterij > Batterijconditie: Als je batterijconditie aangeeft 'Onderhoud vereist', is het tijd voor een nieuwe batterij.
  3. Snel leeglopende batterij: Wordt je productiviteit belemmerd door een batterij die binnen enkele uren leeg is? Wij vervangen deze zodat je weer zorgeloos kunt werken.

Waarom kiezen voor onze MacBook Pro A2159 batterij vervanging?

  • Snelle en betrouwbare service: Binnen enkele werkdagen vervangen wij je batterij, zodat je snel weer verder kunt werken.
  • Hoge kwaliteit onderdelen: Wij gebruiken uitsluitend originele of hoogwaardige batterijen die zorgen voor een lange levensduur van je MacBook.
  • Betaalbare prijzen: Transparante tarieven en eerlijke prijzen.

Veelgestelde vragen:

  • Hoe lang duurt een batterijvervanging voor mijn MacBook Pro A2159?
    De reparatie neemt doorgaans enkele werkdagen in beslag, afhankelijk van onze voorraad.
  • Zijn er kosten voor de diagnose?
    Ja, de diagnosekosten zijn €69,-. Bij een reparatie vervallen deze kosten.

Neem snel contact op voor MacBook Pro A2159 batterij vervangen

Heb je problemen met de batterij van je MacBook Pro A2159 (13-inch)? Neem snel contact op met onze experts voor een professionele batterij vervanging. Wij zorgen ervoor dat je MacBook weer perfect functioneert met een nieuwe, betrouwbare batterij!

Veelgestelde vragen

Moet ik een afspraak maken als ik langs wil komen?

Ja wij werken namelijk vanuit huis op afspraak. Hierdoor zijn reparaties beter in te plannen en ben je korter je geliefde Oog Appel kwijt!

Hoelang ben ik mijn MacBook kwijt voor reparatie?

Gezien wij op afspraak / opgestuurde reparatie werken gaat dit gelukkig vrij snel. Wij weten namelijk als geen ander dat jij niet lang zonder jouw Oog Appel kan! De reparatie tijd is bij een MacBook gemiddeld tussen de 1 á 5 werkdagen. Dit is zonder de eventuele verzendtijd en gerekend vanaf het moment dat het onderdeel op voorraad is. Zo niet dan hebben wij deze de volgende werkdag al vaak voor je binnen en kun je je MacBook op afgesproken tijdstip/dag langsbrengen. Mocht het probleem Complex zijn zoals een moederbord reparatie dan ligt de reparatie tijd gemiddeld tussen de 1 á 10 werkdagen.

Moet ik een Back-Up maken van mijn MacBook?

Ja dit raden wij ten zeerste aan voor reparatie en versturen. Indien het alleen om een scherm of accu vervanging gaat etc. dan blijft je data gewoon aanwezig. Dit geldt ook voor de meeste moederbord reparaties. Echter in sommige gevallen dient je MacBook compleet gewist te worden en te worden voorzien van nieuwe Software. Hierbij word het complete apparaat gewist. Uiteraard doen wij dit in overleg.

Waarom moet ik mijn wachtwoord / toegangscode doorgeven?

Deze hebben wij nodig om jouw Oog Appel tijdens en na reparatie volledig op functionaliteit te kunnen testen. Dit is namelijk erg belangrijk om te zien of de problemen zijn verholpen na reparatie. Wij zullen ten alle tijden discreet omgaan met de informatie die op je Apple apparaat aanwezig is en gebruiken je wachtwoord / toegangscode enkel voor test doeleinden en zullen dit nooit delen met derden.

Reparatieformulier

Vul je gegevens zorgvuldig in. Zo kunnen wij zo snel mogelijk voor je aan de slag.

1/3 Jouw gegevens

2/3 Reparatiegegevens

3/3 Beschrijf het defect

Ook geef ik hiermee aan dat ik het reparatieformulier naar volledigheid heb ingevuld en dat ik de algemene voorwaarden heb gelezen.
We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring »
Een ogenblik geduld…

Contact Hulp nodig?

Te bereiken op:
Maandag  10:00 - 18:00
Dinsdag  10:00 - 18:00
Woensdag  10:00 - 18:00
Donderdag  10:00 - 18:00
Vrijdag  10:00 - 18:00
Het Appellab